Tomasz Bartnik

Group Account Director w Dentsu Aegis Network. Na co dzień pracuje na styku mediów, strategii i kreacji, tworząc zintegrowane ekosystemy komunikacji. Doświadczenie zdobywał w sieciowych agencjach takich jak Carat Polska (2012- 2015), Zenithmedia/ZenithOptimedia Group (2005-2012) i BrandConnection (2004-2005), pracując z kilkudziesięcioma klientami z właściwie prawie wszystkich możliwych branż. Współtworzył kampanie które były nagradzane i wyróżniane w konkursach branżowych takich jak EFFIE, Mixx Awards czy Media Trendy. Głównym obszarem zawodowych zainteresowań jest obserwacja zachowań konsumenckich w kontekście marek i kategorii produktowych, przełożenie wniosków na język komunikacji i mediów oraz wpływu bodźców zewnętrznych w postaci reklamy na decyzje zakupowe. Przedmiot: Media.

Prywatnie, jest wielkim fanem sportu, wyczynowo uprawia kolarstwo szosowe w klubie kolarskim Ośka Warszawa, biega, jeździ na nartach. Ponadto, jest miłośnikiem historii, którą przeplata z dobrą muzyką oraz ulubionym Gewurztraminerem.