Małgorzata Nowak

Marketing Manager, ekspert i pasjonatka tworzenia unikalnych doświadczeń i propozycji wartości dla klientów. Ewangelistka podejścia „customer – centric” w tworzeniu strategii marketingowych oraz nowatorskich produktów i usług. Specjalizuje się w zarządzaniu obszarem Value Proposition oraz projektami z zakresu Customer Experiece. Ponad 12 letnie doświadczenie zawodowe: we wdrażaniu i rozwoju produktów, usług w międzynarodowej korporacji z sektora telekomunikacyjnego (T-Mobile Polska) oraz firmie z sektora medycznego LUX MED. Pracowała również jako szef projektów consultingowych w firmie doradczej Innovatika. Przygotowywała i wdrażała strategię usług dodanych zorientowaną na klienta. Prowadziła projekty związane z tworzeniem Value Proposition, w których angażowała klientów poprzez m.in Customer Advisory Board.

Absolwentka programu międzynarodowej certyfikacji marketingowej The Chartered Institute of Marketing (CIM) – „Diploma in Professional Marketing. Obecnie prowadzi wykłady z obszaru Marketingu Strategicznego dla studentów CIM w Polsce.  Dodatkowo prowadzi wykłady na studiach podyplomowych SGH z zakresu nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Jest w trakcie programu stanfordzkiej certyfikacji podejścia zorientowanego na klienta Stanford University for Professional Development – “Innovation and entrepreneurship”.

Comments are closed.