Julia Kołodko

Ekspert z obszarów strategii, komunikacji, procesów decyzyjnych i social media, doktorantka Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i wykładowca Polskiej Akademii Nauk, gdzie prowadzi zajęcia z obszaru strategii i komunikacji marki w social media. Karierę zawodową rozpoczynała w MTV Networks Polska w dziale produkcji telewizyjnej. Następne pracowała w marketingu w branży telekomunikacyjnej, gdzie jako Senior Brand Manager zajmowała się strategią i komunikacją marek młodzieżowych (Heyah, 36.6, Simplus). W swojej pracy na bieżąco łączy wiedzę z obszaru psychologii i strategii i stara się szukać inspiracji tam, gdzie większość menedżerów nie zagląda. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, gdzie studiowała psychologię społeczną i komunikację międzykulturową. W 2006 roku ukończyła studium podyplomowe z Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej, a w 2008 roku certyfikowany program CIM Professional Diploma In Marketing w Londynie, gdzie prowadzi kursy przygotowawcze do egzaminów. Certyfikowany Mistrz NLP z doświadczeniem pracy jako coach i trener. Prywatnie zapalony podróżnik i fotograf, jogin i snowboardzista.